Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
Kiedy tylko ochroniarz obezwładnił Alexa, złapałam Maxa za ramię i pomogłam mu się podnieść. Usiadł na łóżku.
- W porządku. -powiedział uśmiechając się.
Odwzajemniłam gest, byłam pod wrażeniem, gdy widziałam jak precyzyjnie potrafi oddawać ciosy. Spojrzałam mu w oczy i objęłam go rękoma za szyję, przysunęłam się. Widziałam, że chciał mnie pocałować, ale odwróciłam się lekko i pocałowałam go w policzek. Zaśmiałam się cicho, kiedy wydał z siebie niezadowolony pomruk. Położyłam głowę ba jego ramieniu i przytuliłam go, a on mnie.
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz