Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Anastazji cd Maxa

||

Wsiadłam na motocykl i wróciłam do domu. Tam nakarmiłam ponownie pieska. Poszłam zrobić w końcu dla siebie obiad. Jak zwykle jedzenie egzotyczne. Nagle zapukał ktoś do drzwi. Podeszłam i otworzyłam.
- O braciszku ! Tak myślałam, że przyjeździesz na obiad - zaśmiałam się
- A ją wiedziałem, że ty będziesz się spodziewała- oznajmił
- Chodź, już wszystko gotowe - oznajmiłam
Wszedł do środka i usiadł przy stole ją Nałożyłam jedzenie na talerze i nam podałam. Zaczęliśmy jeść. Po jedzeniu siedzielismy w domu trochę pogadalismy i pograliśmy.
- Dobra mała muszę lecieć - powiedział
Wyszedł z domu, a ja poszłam się przebrać. Założyłam siwe leginsy oraz białą bokserke. Wzięłam Blue na smycz i wyszlismy z domu. Poszliśmy do parku gdzie zrobiłam parę rundek biegiem. W końcu zmęczona usiadłam na ławce. Spuscilam Blue ze smyczy, Aby mógł sobie odetchnąć. Zamknęłam oczy wsluchujac się w szum liści.
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz