Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
Zastanowiłam się chwilę. Pomyślałam, że komedia romantyczna na pewno go nie zainteresuje, nie orientuje się najlepiej w filmach, które oglądają chłopacy. Pamiętam jak byłam mała, że tata częato oglądał filmy wojenne. Często "9 kompania". To więc włączyłam. Wzięłam łyka napoju i usiadłam wygodnie.
***
Kiedy były "mocniejsze momenty" odwracałam wzrok. Kolejnym razem spojrzałam na Maxa. Wpatrywał się w ekran, ale nie skupiał się na filmie. Był zamyślony.. smutny.
- Max. -nie zareagował- Max. -spojrzał na mnie smutno- Co się stało? -wyprostowałam się i usiadłam przodem do niego.
Przez dłuższą chwilę nie odpowiadał. Nagle zaczęła się strzelanina w filmie, więc wyłączyłam go.
- Max. -położyłam dłoń na dłoni chłopaka.
- Wyrzucili mnie.. z klubu. -jego warga lekko zadrżała.
Słychać było ból w jego głosie. Podniosłam się i przytuliłam go.
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz