Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Anastazji cd Maxa

||

Gdy tak siedziałam poczułam lekki ból w mojej stopie. Otworzyłam oczy a tam był Max.
- Zabić mnie chcesz? - zapytał
Spojrzałam na niego z rozbawienirm. Od razu przybiegł Blue, który usiadł obok mnie.
- Ja? To raczej ty chcesz zabić moja stopę- powiedziałam
Nachyliłam się aby pomasowac przez but stopę.
- AUC - mruknęłam- Nie dość, że ją sobie coś zawsze zrobię, to jeszcse ty mi? Świat chyba sie na mnie uwzia- powiedziałam śmiejąc się
- Możliwe, że się uwzia- powiedział z rozbawieniem
- Tak w ogóle nie odpływaj tak, gdy biegasz bo sie zabijesz- zwróciłam mu uwagę
- No i co z tego - zaśmiał się
- No i to, ze możesz także kogoś zabić - przerwalam- Na przykład mnie - zaśmiałam się
- A ty biegasz czy pilnujesz ławki? - zapytał zaciekawiniem
- Odpoczywam jak na razie, trochę się zmeczylam... Niestety
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz