Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
- Cześć. -sporzałam na dziewczynę- A masz jakieś.. "wymagania"? Młodszy, starszy, duży, mały, kudłaty.. lub nie.
- Nie zastanawiałam się nad tym..
- Okay, w takim razie weźmiemy kilka psów na spacer, może któryś szczególnie trafi do Twojego serca, a Ty do jego. -uśmiechnęłam się- Chodźcie.
Ruszyłam w stronę boksów z małymi pieskami. Otworzyłam jeden z nich i weszłam po Malinę.
- To Malina, trafiła do nas kilka dni temu z interwencji. Mieszkała z nieodpowiedzialnymi ludźmi, była wychudzona i zaniedbana, ale dochodzi do siebie i mimo złego traktowania, kocha ludzi. Jest chętna do zabawy i schronisko nie jest dla niej odpowiednim miejscem, w sumie jak dla każdego psa.
Odczepiłam jedną ze smyczy przy moim pasku i zapiełam ją na szelkach suni.
- Chcesz ją trzymać? -spytałam i wyciagnęłam rękę w stronę dziewczynki.
- Pewnie. -uśmiechnęła się i wzięła smycz.
***
Podczas spaceru mówiłam im dużo o wychowaniu psa i opiekowaniu się nim. Widziałam, że Katie bardzo cieszy się gdy rozmawia o psach i swoim doświadczeniu z nimi.
***
Kiedy wróciliśmy wzięlismy jeszcze Cezarego

Ashtona
Biankę
i Raphaela

Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz