Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Anastazji

||
Stałem razem z Lucasem z boku. Żalił mi się, że jego dziewczyna - Julia zdradziła go z jego kuzynem. Słaba sprawa, musiałem go wysłuchać bo nie chciałem go bardziej dobijać. Inni pchali się do kolejki, drudzy próbowali za wszelką cenę poderwać dziewczynę, popisywali się i ogólnie zachowywali jak niedorozwinięte dzieci. My stanęliśmy z tyłu i czekaliśmy na swoją kolej. W końcu przyszła moja kolej, inni poszli już do szatni uprzednio zostawiając jej swoje numery. Stanąłem przed aparatem i spojrzałem na dziewczynę.
- Widzę że masz niezłe branie. - zaśmiałem się lekko i uniosłem lewy kącik ust. - Jak kostka? - spytałem.

Anastazja?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz