Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
- Ło, nic ci nie jest? - spytałem i podałem jej dłonie, chcąc pomóc jej wstać.
- Nie... - złapała za nie i wstała. - Dzięki. - przejechała dłonią po twarzy, chcąc na chwilę ukryć różowe policzki.
Ziewnąłem lekko zakrywając usta dłonią, przetarłem oczy i westchnąłem ciężko, wlepiając na chwilę pusty wzrok w podłogę. Po chwili jednak podniosłem głowę i spojrzałem na nią.
- Jak się czujesz? Wczoraj nie wyglądałaś najlepiej... - spytałem.
- Już dobrze, byłam po prostu zmęczona. - uśmiechnęła się lekko.
- W porządku, i... dzięki że byłaś ze mną wczoraj. - uśmiechnąłem się nadal smutno. - Chcesz coś zjeść? - spytałem bez żadnych emocji, wstając.

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz