Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
Westchnąłem cicho i wziąłem jedną kanapkę w dłoń, po czym ugryzłem kawałek.
- I jak? - uśmiechnęła się.
- Dobre. - uniosłem delikatnie kącik ust.
Przysunąłem jej talerz biorąc kolejnego gryza. Jako że nie byłem jakoś specjalnie głodny, zjadłem tylko jedną kanapkę. Wycisnąłem nam jeszcze sok pomarańczowy. [...]
- Muszę się zbierać. - westchnęła.
- Jasne. - odparłem i odprowadziłem ją do drzwi.
- Do zobaczenia. - powiedziała łapiąc wychodząc.
- Pa. - odparłem bezbarwnie, kierując na nią pusty wzrok.

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz