Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
Pokiwałam twierdząco głową i odwróciłam się. Widziałam, że jeden z chłopaków cały czas sam stoi i przygląda się reszcie. Nikt nie prosił go o zdjęcie, ani autograf. Widać, że przejął się tym. Podeszłam więc do niego.
- Hej, jestem Rose. -uśmiechnęłam się.
- Marco. -odwzajemnił gest.
- Na jakiej pozycji grasz?
- Obrońca. A Ty.. czym się zajmujesz?
- Pracuję w schronisku.
- O, kochasz zwierzęta?
- Bardzo, najchętniej wszystkie bym je adoptowała i pomagała im jak tylko się da.
Marco zaśmiał się.
- Mogę mieć z Tobą zdjęcie? -spytałam, a on jeszcze bardziej się ucieszył.
- Pewnie. Wyciągnęłam telefon i stanęłam obok chłopaka. On objął mnie i razem uśmiechmęliśmy się do zdjęcia. Pstryk.
- Dzięki Ci.
- Drobiazg. -mrugnął.
- Hmm.. moja koleżanka często ogląda wasze mcze, i chyba kiedyś mi o Tobie wspomniała.. może dasz mi swój numer,  a ja jej go przekażę. Będzie w siódmym niebie.
- Jasne. -wyjęłam z kieszeni długopis i podałam go chlopakowi, oraz wyciągnęłam nadgarstek w jego stronę. Zapisał mi numer. Podziękowałam i odeszłam, bo nagle zainteresowała się nim jakaś inna dziewczyna, a potem następna i kolejna..
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz