Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Anastazji cd Maxa

||
- Kostka ? - zapytałam - A kostka - zaśmiałam się przypominając sobie o nieprzyjemnym upadku - Boli, ale jak widzisz daje radę - powiedziałam 
Odłożyłam wszystkie karteczki z numerami i wzięłam aparat do dłoni. Spojrzałam na chłopaka patrząc jaką ma sylwetkę i inne cechy. Wymieniłam obiektyw.
- A co do tego "brania" - zrobiłam nawias w powietrzu - To i tak niezadzwonie do żadnego z nich - powiedziałam 
- Dlaczego ? Zbyt brzydcy ? - zapytał śmiejąc się
- Nie - zaśmiałam się - Zachowują się jak dzieci, a już jednego bachora mam - chłopak zrobił dziwną minę - W sensie brata - zaśmiałam się 
- O masz brata ? - zapytał 
- Dobra nie gadaj - powiedziałam
Wzięłam w dłoń piłkę i mu ją rzuciłam. Wzięłam kaszkietówkę i nałożyłam mu na głowę bez pytania o pozwolenie. Po chwili jednak ją ściągnęłam. Poczochrałam mu włosy układając je po swojemu. Zaczęłam robić zdjęcia. Szybko z tym poszło nawet. 
- Dobra koniec - zaśmiałam się 
Podeszłam do torby i zaczęłam pakować sprzęt.
Max? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz