Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
Dlaczego gdy coś zaczyna się pierdolić, to wszystko od razu? Tego wszystkiego było dla mnie za wiele, nie potrafiłem sobie z tym wszystkim poradzić... chyba już się poddałem, przestałem walczyć. Nie mam już o co. [...] Wyczytałem w necie, że około pierwszej w nocy, na obrzeżach miasta jest tor wyścigowy, a na nim regularnie odbywają się nielegalne wyścigi. Postanowiłem się wkręcić w coś takiego, co mi szkodzi? Dzisiaj pojechałem tam pierwszy raz, aby się dostać do tego ich "klubu" czy tak to tam nazwać, musiałem pokazać na co mnie stać. Udało mi się pokonać dwóch rywali, z trzecim przegrałem jednak mimo to, przyjęli mnie. Od teraz będę dostawał smsy, z informacjami i nowych wyścigach, poznałem też Aidena, był nieco dziwny i strasznie dużo przeklinał, ale był całkiem sympatyczny.

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz