Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
W pierwszym momencie byłam lekko oszołomiona, ale po chwili przysunęłam się do Maxa i zamknęłam oczy. W sumie, to był pierwszy raz kiedy ktoś mnie pocałował. Nie wiedziałam co zrobić. Chłopak delikatnie rozsunąl swoje wargi, zamknął tuż przy moich. Powtórzyłam to, później znów on, kładąc drugą dłoń na mojej tali. Przeszedł mnie lekki dreszcz. Nasze pocałunki były długie i delikatne i bardzo mi się podobały. Nagle usłyszeliśmy, że ktoś wszedł do pomieszczenia. Max natychmiast odsunął się ode mnie i wyprostował. Spojrzałam w stronę drzwi i zobaczyłam Alexa.
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz