Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Juliett

||
Zazwyczaj w filmach ludzie budzą się pod wpływem blasku promieni słonecznych, przeciągają się leniwie i zwinnie podnoszą się na nogi. Tego samego nie można było powiedzieć o mnie, no bo halo, to nie jest żaden film tylko prawdziwe życie.
Budzik nękał mnie już od jakiegoś kwadransa, a ja nie potrafiłam skumulować w sobie na tyle energii, by chociażby unieść głowę. Jęknęłam niezadowolona i naciągnęłam poduszkę na głowę.
Ale stop. Który to dzisiaj jest...?
Zmusiłam się do wyciągnięcia ręki i chwycenia leżącego na stoliku telefonu. Półprzytomnym wzrokiem spojrzałam na wyświetlacz.
O cholera.
Wyskoczyłam z łóżka jak poparzona, następnie potykając się o własne nogi wpadłam do łazienki. Zrzuciłam z siebie zbędne ubrania i weszłam pod prysznic. Strumień wody spływał po moim ciele, pozostawiając po sobie przyjemne uczucie ciepła. Mimowolnie zamknęłam oczy i zachciałam ponownie znaleźć się w łóżku.
Ale nie mogłam. Dzisiaj całym zespołem mieliśmy jechać do studia i ustalić szczegóły wydania naszego pierwszego singla. Gdy zdobędzie dostateczną popularność, najprawdopodobniej pojawi się płyta.
Owinięta ręcznikiem poczłapałam z powrotem do sypialni. Otworzyłam szafę i założyłam bieliznę, następnie wysuszyłam i ułożyłam burzę moich fioletowych włosów tak, by wyglądały dość przyzwoicie.
Postanowiłam dzisiaj ubrać się w typowo rockowym stylu, w końcu trzeba pokazać, że traktujemy sprawę na poważnie tak samo, jak i styl wykonywanej przez nas muzyki.

Znalezione obrazy dla zapytania czarna bluzka z nadrukiem rockowa Znalezione obrazy dla zapytania czarne jeansy rockoweZnalezione obrazy dla zapytania buty z ćwiekami na słupkuZnalezione obrazy dla zapytania kurtka skórzana damska rockowaPodobny obrazZnalezione obrazy dla zapytania choker z ćwiekami
Włosy pozostawiłam swobodnie opadające na ramiona. Musiałam przyznać, że wręcz idealnie prezentowały się razem z typowo rockowymi ubraniami które właśnie miałam na sobie. Jeszcze przed wyjściem zarzuciłam na siebie skórzaną kurtkę oraz przewiesiłam przez ramię pokrowiec z gitarą. Wychodząc, zamknęłam drzwi mieszkania na klucz.
Skierowałam się w stronę pobliskiego przystanku autobusowego, po drodze zaciągając się elektrycznym papierosem o smaku arbuzowym. No tak... wypadałoby wyjaśnić, skąd to się wzięło.
Wtedy byłam jeszcze gimnazjalistką. Kruchą, wrażliwą, mimo tego dość lubianą przez pozostałe dziewczyny z klasy. Pewnego pochmurnego dnia, w szatni przed dodatkowymi zajęciami z wychowania fizycznego, moja kumpela poczęstowała mnie owym elektrycznym papierosem. Nie zaczęłam się dusić, a za to bardzo mi się spodobało. Do dzisiaj wystarczają mi smakowe papierosy elektryczne, zamiast tych szkodzących środowisku z tytoniem. Oczywiście, większość ludzi nie rozumie mojego zachowania. Jak palić to palić, tak?
A no właśnie, że nie.
Już po chwili autobus podjechał na przystanek, więc zmuszona byłam wcisnąć e-papierosa do kieszeni obcisłych biodrówek, które podkreślały moje długie, szczupłe nogi. Zapłaciłam za bilet i zajęłam miejsce na samym końcu pojazdu.

*   *   *

Wysiadłam na przystanku zaraz przed studiem. Rozejrzałam się na pasach, czy nic nie jedzie, i właśnie w tej samej chwili coś, lub raczej ktoś na mnie wpadł tak, że omal nie wylądowałam z tyłkiem na chodniku.

No to... kto mnie potrącił? x3

Brak komentarzy

Prześlij komentarz