Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
Po pewnym czasie kelnerka przyniosła nasze zamówienie, podziękowaliśmy i zaczęliśmy powoli jeść. Dania były naprawdę smaczne, a przynajmniej moje.
- Smakuje? - uśmiechnąłem się lekko widząc jak zajada.
- Bardzo. - odwzajemniła gest. - A tobie?
- Mi również. - zaśmiałem się krótko i dopiłem swoją colę.
Kiedy również Rose skończyła swoje danie, kelnerka zabrała brudne naczynia i przyniosła deser. Ponownie podziękowaliśmy i zabraliśmy się za jedzenie swoich lodów z bitą śmietaną, owocami i dwiema rurkami czekoladowymi.
Znalezione obrazy dla zapytania pucharek lodów

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz