Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
Skakaliśmy jeszcze pół godziny, później wybraliśmy się w dwu godzinny teren. Kiedy wróciliśmy, zaczynało robić się szarawo. Oczyściłem mu kopyta, nogi z błota i wyszczotkowałem, nałożyłem derkę i wyszedłem z jego boksu, wyczyściłem siodło, ogłowie, wędzidło po czym odłożyłem wszystko na miejsce.
- Do zobaczenia Sivi, przyjadę jutro albo po jutrze. - powiedziałem dając mu kilka kostek cukru i głaszcząc za uchem.
Po kilku minutach wyszedłem ze stajni, wsiadłem do auta i pojechałem do domu.
***
Minęły 4 dni. Był wieczór, siedziałem na kanapie wpatrując się w stolik kawowy i myśląc o wszystkim, a jednocześnie o niczym. Nagle usłyszałem pukanie do drzwi, westchnąłem i poszedłem otworzyć. Był to Matt i Rose. Uniosłem oczy ku niebu mrucząc lekko niezadowolony. Zostawiłem drzwi otwarte aby weszli, a sam poszedłem do salonu, do którego po kilku sekundach przyszli.
- Co znowu chcecie? - spytałem opierając się o wyspę i krzyżując ręce na piersi.
- Porozmawiajmy spokojnie... - zaczął a ja parsknąłem cichym śmiechem. - Usiądźmy. - westchnął.
Tak też zrobiliśmy, zaczęli prawić swoje morały o tych wyścigach. Zrezygnuję z nich a wtedy znowu będą mieli mnie w dupie? Nie, dziękuję.
- Twoja mama na pewno nie chciałaby... - zaczął, jednak nie pozwoliłem mu skończyć.
- Nie mów o niej! - podniosłem głos strącając książki ze stołu i gwałtownie wstając.
Moja mama to jest bardo drażliwy temat i on jaki niby mój najlepszy przyjaciel powinien o tym wiedzieć. Oparłem się o lodówkę, zsunąłem na dół.
- Nie wiesz co ona by chciała. - szepnąłem przeczesując włosy dłonią.
Boy GIF - Find & Share on GIPHY
- Dajcie mi spokój. - mruknąłem zakrywając dłonią uszy i lekko płacząc.
Cry GIF - Find & Share on GIPHY

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz