Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
Poczułam jak skręcił mi się żołądek, kiedy zaczął tak mówić. Miał rację, ale.. chciałam tylko go uchronić, a i tak przeze mnie nie jest bezpieczny. Gdy odjechał przetarłam oczy, aby pozbyć się łez.
- Chodź, nie ma co. Teraz go nie przekonamy.
- Spróbujemy jeszcze.
- Oczywiście, ale na razie niech ochłonie.
- Dobrze. -westchnęłam.
***
Matt odwiózł mnie do domu. Jack nie pytał nawet jak poszło, gdy zobaczył wyraz mojej twarzy. Podszedł tylko i przytulił mnie. W końcu pozwoiliłam łzom spłynąć po policzkach.
- Przysięgam Ci, że zrobię wszyatko aby udupić Alexa. -wyszeptał i mocniej przytulił.
- Nie Jack. To moja wina, to przeze mnie ma problemy. Od początku naszej znajomości. To ja powinnam zostać.. ukarana. I w sumie już jestem. Straciłam go. -zaczęłam jeszcze bardziej płakać.- Sama jestem sobie winna.
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz