Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
Przed południem miałem wybrać się do mechanika. Na ostatnich wyścigach jeden debil we mnie wjechał, przez co uderzyłem w barierkę w czego efekcie miałem wgnieciony tył i przód, a w dodatku przedziurawiony zbiornik paliwa, i tym trzeba było się zająć na początku. Będąc tam, spotkałem Matta, który odbierał swój samochód.
- O Max, cześć. - powiedział. - Jezu, co się stało? - spytał patrząc zaskoczony na samochód.
- Na wyścigach jakiś debil mnie wepchnął na barierkę. Zbiornik paliwa jest dziurawy. - mruknąłem. - Ale co to cię obchodzi?
- O co ci chodzi? - zaczął "miętolić" w dłoni kluczyki.
- Nie ważne, idź już. - machnąłem na niego ręką.
Przyjaciele od siedmiu boleści, niech wszyscy spierdalają jak najdalej i niech dadzą mi spokój bo nie pomagają.

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz