Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Maxa c.d Rose

||
Miałem w planach cały dzień leżeć w łóżku, oglądać seriale i grać na konsoli a tym samym dać kostce odpocząć, jednak przeszkodziła mi w tym moja siostra. Zupełnie zapomniałem, że obiecałem jej psa na urodziny. Po długich rozmowach zgodnie stwierdziliśmy, że adoptujemy jakiegoś ze schroniska. Westchnąłem ciężko zakładając buty, Katie siedziała już w samochodzie. Wziąłem w kieszeń tabletki i poszedłem do niej. [...] Schronisko było na obrzeżach miasta, koło lasów, z dala od samochodów. Jechaliśmy tam 15 minut. Dziewczyna od razu pobiegła w stronę boksów, ja natomiast jako że nie zbyt dam radę biegać postanowiłem się nie śpieszyć. Wysiadłem z auta i powoli ruszyłem za nią. Zauważyłem, jak podchodzi do niej Rose.
- Cześć, mogę ci w czymś pomóc? - uśmiechnęła się.
- Tak, mój brat obiecał mi psa. - odwzajemniła gest. - Tylko nie wiemy jakiego. - rozglądnęła się.
- A gdzie jest twój brat? - spytała.
- Zaraz przyjdzie. O, idzie. - wskazała na mnie.
Powoli doszedłem do nich, starałem się chodzić normalnie, jednak było to trudne zważywszy na to, że nie zdążyłem wziąć leków przeciwbólowych. No nic, wezmę przed spacerem.
- Cześć. - uśmiechnąłem się delikatnie.

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz