Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Archiwum

Statystyka

Od Rose c.d Max

||
Kiedy skończyliśmy wyszliśmy z restauracji i poszliśmy na spacer. Po drodze rozmawialiśmy o różnych sprawach, od dziecięcych marzeń, po, czasem okrutną, rzeczywistość. Jednak, nie wspomniałam chłopakowi o swojej chorobie.. po co wspominać o czymś takim i niszczyć ten wspaniały czas. Nagle usłyszałam znajomą melodyjkę mojego telefonu. Wyciągnęłam ją, dzwonił Marco.
- Przepraszam. -zwróciłam się do Maxa.
Pokiwał głową. Odebrałam.
- Halo?
"- Cześć Rose."
- Hej.
"- Wiem, że przez telefon.. to nie jest dobry sposób, ale chciałem Ci podziękować za pomoc.. wiesz, z tą swoją koleżaną, Alice. Spotkanie się udało.. ona jest taka cudowna."-słyszałam radość w jego głosie.
- Ach.. jasne. To kiedy kolejna randka? -zaśmiałam się krótko.
"- Jak najszybciej." -również się zaśmiał- "Dobra, muszę kończyć, pa."
- Pa. -znów się zaśmiałam i rozłączyłam.
Max spojrzał na mnie pytająco.
- Kto dzwonił?
- Marco. -powiedziałam, uśmiechnięta.
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz