Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Od Rose c.d Max

||
Westchnęłam i przełknęłam ślinę.
- Nie lubię o tym mówić.. a po za tym, nie było okazji, kiedy było w porządku, nie chciałam psuć tych wspaniałych chwil, a kiedy.. zaczęło się walić.. nawet nie myślałam, żeby Ci o tym mówić. I tak dużo przeze mnie przeszedłeś. -spuściłam wzrok.
Max westchnął i powiedział po chwili:
- Rose, już jest w porządku. Nie obwiniaj się wciąż o to -przełożył dłoń na mój policzek- Najważniejsze, że Twój stan jest.. dobry i ..zależy mi na Tobie. -złączył nasze usta w pocałunku i znów mnie przytulił.
**kilka dni później**
Wyszłam już ze szpitala, siedziałam w domu, bo miałam odpoczywać. Czekałam na Maxa, który miał spędzić ze mną trochę czasu, aby mnie przypilnować..
Max?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz