Aktualności

Wiosna
Zno­wu wios­na. Po uli­cach zaczną spa­cero­wać za­kocha­ne pa­ry, całować się, przy­tulać. Bez od­ro­biny współczu­cia dla całej reszty...
__________________

Nowości
23.04.2017 - Blog zostaje oficjalnie otwarty!
23.04.2017 - Witamy Alexandra i Juliett!
24/5.04.2017 - Witamy wszystkich nowych członków!
__________________

Aktualne pary
-
__________________

Spis osób
Kobiety - 4
Mężczyźni - 4
Razem - 8
__________________

Nieobecności
-

Chat

Od Maxa c.d Rose

||
Miałem dzisiaj spędzić trochę czasu z Rose, a jako że "trochę" okaże się całym dniem, wyprowadziłem Axela na spacer do lasu. Wróciliśmy dopiero po półtorej godzinie, wymieniłem mu wodę, do której wrzuciłem kostkę lodu, aby była dłużej chłodna i wsypałem karmy. Poszedłem wziąć prysznic i się przebrać, jako że Ax trochę mnie ubrudził.
***
Po około 15 minutach zaparkowałem na podjeździe przed domem dziewczyny, jej brata miało nie być do późnego wieczora, a ja miałem przypilnować, żeby się nie przemęczała. Zabrałem z siedzenia obok bukiet kwiatów, po czym wysiadłem.
Znalezione obrazy dla zapytania niezapominajki bukiet
Zamknąłem auto, podszedłem do drzwi i zapukałem.

Rose?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz